Nama:
Email:
Alamat:
Poskod:
No. Telefon:
Kod item:
Kuantiti:
Jenis Pembayaran
Sekiranya ingin meninggalkan sebarang komen
atau pertanyaan anda boleh menulis komen
anda diruangan bawah.Terima Kasih.

Terima kasih kerana shopping di ODELEA.. Semua pesanan anda akan diproses dalam masa 24 jam.
We hope to serve you again soon!
This website is powered by Odelea Collection

Tuesday 16 July 2013

Salam Ramadhan #odeleaRAYA2013

Assalammualaikum semua...=)

Alhamdulillah, dengan izin dari Allah s.w.t kita semua telah pun melangkah dan berada di bulan yang paling dinanti-nantikan oleh semua umat Islam bukan shj di Malaysia bahkan diseluruh dunia. Bulan yang penuh dengan kemuliaan, keberkatan dan keampunan dari Allah iaitu bulan Ramadhan. Dikesempatan ini kami Odelea Collection ingin mengucapkan selamat menunaikan Rukun Islam yang ketiga, selamat berpuasa dengan penuh keikhlasan dan sabar, selamat mengawal  hawa nafsu dan sama-samalah kita bersederhana dalam apa jua pekara.Insyallah.Jom, kita sama-sama jadikan setiap pekerjaan yang dilakukan sepnjang bulan puasa ini sebagai ibadah semata-mata kerana Allah.



Insyallah ,Odelea Collection juga tidak ketinggalan taw untuk mengeluarkan koleksi busana dan hijab sempena Hari Raya Aidilfiri nanti. So, nantikan pelbagai koleksi tudung dan busana yg istimewa dari kami sepanjang bulan Ramadhan ini special untuk anda semua ok...=)
Setakat ini sudh tiga koleksi #odeleaRAYA2013 telah diupdate di FacebookPage Odelea Collection.Insyallah nanti kami SHARE di webpage ini pula..Alhamdulillah..disbbkan sambutan yang diberikan sungguh baik kami xsempat nk kongsikan di web lagi dh sold out bagai goreng pisang panas..Syukur diatas rezeki dari Allah ini...=)



Terima kasih yg tidak terhingga juga kepada semua yang telah mendapatkan koleksi #odeleaRAYA2013 dan jangan risau bagi tidak berkesempatan terus sahaja nantikan koleksi-koleksi terbaru dari kami ok. So tunggu apa lagi 
 JOM RAYA bersama koleksi #odeleaRAYA2013.

No comments:

Post a Comment