Nama:
Email:
Alamat:
Poskod:
No. Telefon:
Kod item:
Kuantiti:
Jenis Pembayaran
Sekiranya ingin meninggalkan sebarang komen
atau pertanyaan anda boleh menulis komen
anda diruangan bawah.Terima Kasih.

Terima kasih kerana shopping di ODELEA.. Semua pesanan anda akan diproses dalam masa 24 jam.
We hope to serve you again soon!
This website is powered by Odelea Collection

Saturday 8 September 2012

Introduction: Odelea Collection

Assalammualaikum...
Dengan lafaz Bismillahirrahmanirahim dan setinggi-tinggi kesyukuran pada Allah S.W.T kini Odelea Collection melangkah setapak lagi dalam bidang perniagaan dengan memiliki website sendiri. Bermula dengan perniagaan atas talian atau online kira-kira awal tahun 2012 hanya melalui medium Facebook, kini Odelea Collection telah mengorak sedikit langkah lagi dengan memiliki website atau .com sendiri.Alhamdulillah...=)

Insyallah, melalui website odeleacollection.com ini, diharap dapat memudahkan mereka yang lebih selesa membeli barang melalui blogshop disamping memberi pilihan kepada pelanggan-pelanggan yang lain untuk memilih kaedah pembelian yang mereka gemari. Kami di Odelea Collection menggunakan 'Open Concept' dimana pelanggan terbuka untuk membuat pesanan samada melalui Email, Private Massge(PM) di Facebook, Telefon, Order Form di Facebook, dan sekarang Order Form di Website pula. Bagi kami setiap pelanggan Odelea Collection adalah sahabat baru dan kami sentiasa berharap hubungan kami dan pelanggan tidak terbatas sebagai penjual dan pembeli sahaja malah sebangai sahabat yang saling berkongsi.

Insyallah,logo terbaru Odelea Collection akan dirasmikan tidak lama lagi dan kami sentiasa mengharapkan sokongan penuh dari anda semua.Terima kasih yang tidak terhingga dari kami dan teruslah memberi komen-komen, cadangan mahupun nasihat positif kepada kami supaya kami dapat menambahbaik perkhidmatan kami dimasa akan datang, Insyallah.Sampai bertemu lagi.Assalammualaikum..=)

much-much love,
Odelea Collection Co.Founder

No comments:

Post a Comment